Cum se porneste masina corect cand afara este ger

Afara sunt minus cateva grade Celsius, soferul trebuie sa ajunga la munca si masina nu vrea sa porneasca. Automobilul este destul de pretentios atat pe perioada verii cat si pe perioada iernii. Vara este nevoie de un sistem de racire bun, iarna trebuie sa fie adaptate conditiile de ingrijire conditiilor vremii. Prin urmare, daca temperaturile sunt joase extreme si au un efect negativ asupra modului de a porni masina, atunci cu sigurnta soferii trebuie sa tina cont de unele sfaturi profesionale.

Exista cateva lucruri bine de stiut care va pot fi de mare ajutor cand trebuie sa porniti masina pe timp de ger

In primul rand, toate masinile incep sa se resimta cand este ger pentru ca frigul mareste uzura motorului, uleiul de ungere devine mai rigid, mai putin vascos, iar in motor se pot provoca uzuri extreme. O data intrat in masina, soferul trebuie sa lase masina la ralanti pentru cateva minute, ca sa se incalzeasca, sa se micsoreze stresul pieselor interne si acestea sa fie luvrifiate. De asemenea, este necesar ca pe timpul iernii, soferii sa permita calculatorului sa isi faca toate verificarile inainte de a da pe mod automat. Dupa punerea contactului trebuie sa astepte stingerea martorilor de bord, astfel ca pompa de carburant incepe sa fie pusa in functiune, punand la randu-I in miscare benzina si motorina.

Acumulatorul auto este una din cele mai importante piese pe timp de iarna. Soferii sa tina cont ca bateria masinii sa fie in stare foarte buna. La temperaturi mai scazute de -20 de grade Celsius ar fi bine ca masina sa fie tinuta in garaj. Insa cum nu toti au aceasta posibilitate, o solutie inca folosita este invelirea masinii cu o husa speciala. Nu trebuie uitate nici spray-urile si solutiile speciale de dezghetare a parbrizului si a usilor.

Pentru cei care vor sa previna problemele aparute pe perioada iernii cu sistemul de pornire al masinii, trebuie sa ia in calcul folosirea unui ulei de motor mai subtire, a unui aditiv special de motorina care sa previna gelifierea acestuia, sa mentina rezervorul masinii plin, sa inlocuiasca lichidul de parbriz si sa pastreze bateria masinii in stare buna de functionare pornind motorul in fiecare zi, vreme de cateva minute.

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Setari de Confidentialitate
Nume Activat
Cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a putea oferi o experienta cat mai placuta
Google Analytics
We track anonymized user information to improve our website.
x

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.