Anvelope second hand si cauciucuri SH

Compania noastră comercializează, în principal, anvelope second hand și cauciucuri SH. Acestea sunt pentru toate categoriile de autoturisme, de la modele autohtone, la modele străine și inclusiv le cele de tipul 4 x 4. Pentru a vedea exact despre ce produse și categorii de autoturisme este vorba, puteți accesa următorul link: http://depozituldeanvelopesecondhand.net/

Mă gândesc că nu toți știu exact ce diferențe caracterizează anvelopele de iarnă și pe cele all-season. În consecință, voi rezuma pe cât posibil ce avantaje și dezavantaje prezintă fiecare categorie în parte. În primul rând, anvelopele de iarnă, după cum intuim și după denumire, sunt proiectate să ofere performanțe și condiții de siguranță pe vreme care presupune căderi de zăpadă, gheață, noroi, polei etc., în timp ce categoria all-season reprezintă un compromis între anvelopele de iarnă și cele de vară în scopul de a oferi o aderență cât mai bună în anotimpul rece și o rezistență cât mai mare în anotimpul călduros. În ceea ce privește compoziția acestora, anvelopele de iarnă sunt special create să reziste la o temperatură inferioară celei de + 7 grade Celsius, deci au o anumită suplețe și o aderență sporită, în timp de anvelopele all-season trebuie să aibă o compoziție care să se pliează atât pe condiții iarnă, cât și pe condiții de vară, deci automat calitatea este mai scăzută. Un alt aspect ar fi marcajul „M + S” – pentru cele all-season în principiu sau „M + S și alpin” – pentru anvelopele de iarnă. Sunt cazuri în care și anvelopele all-season prezintă marcajul „M + S și alpin”, care înseamnă că anvelopele oferă o aderență adecvată pe noroi, gheață și zăpadă, în timp ce alpin reflectă condițiile specifice traseelor montane. Din punct de vedere al costurilor, anvelopele de iarnă se află între cele de vară și cele all-season. Deci, anvelopele all-season sunt cele mai scumpe, iar durabilitatea și aderența sunt mai scăzute față de cele două seturi individuale pentru fiecare sezon, de iarnă și de vară. În consecință, anvelopele all-season se recomandă într-un climat de iarnă mai blând, prin performanțele mai scăzute pe care le oferă în acest sens. Plus că acestea au un nivel de zgomot mai ridicat spre deosebire de cele de iarnă și sunt produse în cantități mai reduse tocmai din aceste cauze.

Anvelopele all-season pentru 4 x 4 sunt mai speciale, din cauza construcției și tipurilor de transmisie pe care le au aceste autovehicule. Multe dintre anvelopele de teren sunt destinate rulării pe iarbă înaltă, noroi, pietriș, zăpadă etc.

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Setari de Confidentialitate
Nume Activat
Cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a putea oferi o experienta cat mai placuta
Google Analytics
We track anonymized user information to improve our website.
x

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.