Piata motoarelor electrice – perspective viitoare

Hilton, Chief Technology Officer la Protean Electric Ltd este preocupat de cele mai noi tendinte in tehnologiile e-motor, tendintele viitoare care vor forma aceasta piata.

Care este implicarea lui in tehnologiile e-motor?

Hilton, Chief Technology Officer la Protean Electric Ltd a afirmat ca este ,,CTO-ul firmei Protean Electric si face motoare electrice cu tractiune directa pentru vehiculele de pasageri si vehiculele utilitare usoare. Este o tehnologie complet integrata, deci intr-un singur pachet este un motor, invertorul si frana de frictiune.’’

Ca o tendinta generala, acum, se vede o crestere puternica in industria vehiculelor electrice din intreaga lume si toti producatorii de echipamente originale (OEM) fie incearca sa ajunga cat mai depare si sa incerce sa ramana acolo, vazand ceea ce se considera un fel de a doua generatie de motoare si invertoare, unde furnizorii acelor componente lucreaza cu adevarat la lucruri precum eficienta, zgomotul si performanta. Se va vedea ca eficienta, zgomotul si performantele se imbunatatesc semnificativ in vehiculele care vor iesi din productie in urmatorii cativa ani. In acelasi timp, se urmaresc nivelele inalte de integrare a pieselor si ambalare mult mai stricta in unele dintre produsele electrice de tren. Deci, acestea sunt, probabil, tendintele cheie in jurul tehnologiilor e-motor in vehiculele de astazi.

Cele mai noi tendinte se refera la zgomot si performanta, astfel incat oamenii cauta modalitati bune de obtinere a eficientei in acelasi timp incercand sa reduca dependenta de magnetii de pamanturi rare – aceasta incercare de a reduce dependenta de magnetii neodim se apropie de modele oarecum mai imaginative ale masinilor decat au fost anterior tocmai pentru ca exista o mare motivatie economica pentru castiguri mici.

Cu toate acestea, este o industrie foarte traditionala, iar pedeapsa pentru luarea unei decizii arhitecturale gresite pentru un vehicul este foarte ridicata, astfel incat, in mod vadit, solutia in ansamblu, solutia cu motor pe roti, este foarte controlata si nu este adoptata usor. Asadar, prima adoptie nu va fi probabila in cazul vehiculelor de pasageri pe piata de masa, ci trebuie sa fie ceva asemanator vehiculelor comerciale usoare, unde riscurile, costurile si avantajele cantaresc usor diferit.

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Setari de Confidentialitate
Nume Activat
Cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a putea oferi o experienta cat mai placuta
Google Analytics
We track anonymized user information to improve our website.
x

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.